co dostala?? pomocy

Czy moje dziecko bierze...Jak to poznać...
kupa_9
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 18 czerwca 2009, 13:54

co dostala?? pomocy

Post autor: kupa_9 » 18 czerwca 2009, 14:08

witam.
wczoraj moja dziewczyna byla na jakiejs 18. miala wracac rano ale musialem ja odebrac wczesniej bo cos sie z nia dzialo. napisze moze to co wiem co robila i przejde do pytania. najpierw wypila troche wodki (tak to okreslila czyli 2 do 3 kolejek) potem zapalila blanta na pare osob i dostala wodke zeby sie napic. w wodce musialo byc cos rozpuszczonego bo ci co jej dali powiedzieli jej ze dostala cos.
impreza zaczela sie ok 20. ja ja odebralem przed 1 w nocy. wygladala jakby wypila duzo za duzo, ledwo na nogach tala itp. wsadzilem ja do samochodu nie chciala zapiac pasow i mowila ze cos jej dali i ze to wina tych co jej dali (nie wiem czy ma znaczenie co mowila< dodam ze swiadomie tego nie wziela). pojechalem z nia w spokojne miejsce zeby pochodzila pooddychala na powietrzu. to bylo kolo 1.30 szla i nagle stracila przytomnosc. jak ja ocucilem to bylo jej zimno. wsadzilem ja znow do samochodu mowila ze jej migota obraz a potem ze na jedno oko widzi ciemnosc a na drugie slabo widzi. potem stracila przytomnosc na pare minut. miala slaby puls i przez moment chyba nie oddychala (tego nie jestem pewien, powiedzmy ze bylem w duzym afekcie). Po chwili oddech wrocil nie duzo myslac zaczalem jechac do szpitala. zanim dojechalem ( niecale 10 min drogi) ockenla sie i tak jak by wszystko bylo w porzadku. normalnie rozmawiala itp. odwiazlem ja do domu na poczatku dziwnie chodzila a potem juz tak jak by byla troszke wypita.
czy ktos sie orientuje co mogli jej tam dac?? bardzo prosze o pomoc.
z gory dzieki

ODPOWIEDZ