jak nie palić

Jak skutecznie przestać palić
piswak
Nowy użytkownik

jak nie palić

Post autor: piswak » 08 czerwca 2007, 19:46

Paliłem 34 lata bez jednego dnia przerwy .kilka razy obiecywałem sobie dosyć palenia i nic .Aż pewnego razu postanowiłem , sam nie dam sobie rady w farmaceutyki nie wierzę.Prosiłem ludzi którzy są mi bliscy o modlitwę dałem na mszę świętą ,udało się nie palę 13-cie miesięcy i myślę a raczej jest to więcej niż pewne że ktoś tam z niebios na de mną czuwa i pomaga mi w przetrwaniu, dzisiaj mogę siedzieć w towarzystwie palących i wcale mi to nie przeszkadza jestem dla palaczy tolerancyjny, bo wiem co to znaczy ale nadal bardzo proszę Boga o pomoc i proszę znajomych o modlitwę abym wytrwał do końca życia w postanowieniu. Opieka Boża jest najlepszym lekarstwem.

IzaSyta
Nowy użytkownik

re: jak nie palić

Post autor: IzaSyta » 11 grudnia 2010, 16:00

Witam serdecznie!Nazywam się Izabela Syta
Zwracam się do Was z ogromną prośbą o pomoc. Jestem studentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i piszę pracę magisterską na temat rzucania palenia. Jest to praca badawcza, w związku z czym poszukuję kilku osób , które pragną rzucić palenie i które byłyby chętne pomóc mi w realizacji badania. Zgłoszenie się do uczestnictwa równoważne byłoby z dwukrotnym spotkaniem ze mną i moją promotorką oraz wypełnianiem przygotowanej przeze mnie książeczki/ ankiety internetowej(anonimowo rzecz jasna) przez okres 30 dni.Pytania będą dotyczyły liczby wypalanych papierosów.Czasem też osoby badane będą pytane na przykład o nastrój. Dotyczy to osób z Warszawy i okolic. Po skończeniu mojej pracy, obiecuję, że otrzymają Państwo ode mnie informację dotyczącą sposobów skutecznej pracy nad samym sobą/rady jak realizować swoje cele/ jak efektywnie i skutecznie rzucić palenie. Chętne osoby proszę o kontakt mailowy: sytaizabel@gmail.com

Marquerite1636
Nowy użytkownik

Post autor: Marquerite1636 » 22 stycznia 2014, 17:35