Drętwienie całego ciała

Objawy choroby dla każdego
Whiteand1
Nowy użytkownik

Drętwienie całego ciała

Post autor: Whiteand1 » 11 maja 2007, 20:45

Witam Wszystkich serdecznie i proszę o pomoc.

Mam 23 lata, zawsze miałem niezłe zdrowie i zawsze czynnie uprawiałem różne sporty. Pod koniec lutego wylądowałem na pogotowiu z powodu postępującego drętwienia całego ciała. Zaczęło się od rąk, następnie twarz, nogi, brzuch i odcinek lędźwiowy, okropne zawroty głowy, gorączka 38,5 i straszne kołatanie serca (puls 150-przy czym mój standardowy wynosił ok 50). Gdy czekałem na dostanie się do izby prawię tam padłem. Ból rąk, brzucha (jakby skurcz mięśni) i zdrętwienie głowy były nie do zniesienia. Muszę nadmienić że stało się to zaraz po powrocie z siłowni. Uprzedzę pytania i napiszę że trenuję (trenowałem) dla przyjemności od 6 lat z przerwami i nigdy nie stosowałem żadnych środków dopingujących (co próbowali mi wmówić wszyscy lekarze). Zbadał mnie chirurg, kardiolog, neurolog, reumatolog i nikt nie wiedział co mi jest. Po pięciu godzinach leżenia pod kroplówkami objawy zaczęły ustępować. Podanie kroplówek było spowodowane niskim poziomem elektrolitów. Dwa tygodnie siedzenia w domu a raczej chodzenia od poradni do poradni nie przyniosły żadnych nowych rozwiązań tematu. Przez cały pierwszy tydzień nie mogłem jeść co w siebie nie wcisnąłem zaraz chciało mi się wymiotować. Zacząłem od gastologa (gastroskopia wykazała lekką przepuklinę żołądka co pewnie spowodowane jest przyjmowaniem leków dla alergików przez cały rok, ponieważ stosuję immunoterapię). Usg jamy brzusznej także nic nie wykazało. Wylądowałem u chirurga ponieważ ból brzucha usadowił się w prawym dolnym rogu brzucha i promieniował na plecy. Podejrzewano wyrostek ale ból po tygodniu ustąpił. Neurolog postukał mnie tu i tam i powiedział, że nic mi nie jest. Wysłał mnie do okulisty. Ciśnienie w oczach i dno oka ok. Prześwietlenie kręgosłupa szyjnego wykazało spłycenie lordozy szyjnej. Ekg w normie, EEG bez zmian. Dostał