Forum FAQFAQ SzukajSzukaj    RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się i sprawdź wiadomościZaloguj się i sprawdź wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciąża a tabletki antykoncepcyjne
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Medyczne MediWeb.pl -> Ciąża
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dorotka
Nowy użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2003
Posty: 3

PostWysłany: Nie Sty 26, 2003 6:48 pm    Temat postu: Ciąża a tabletki antykoncepcyjne Odpowiedz z cytatem

Witam.
Zaszłam w ciążę stosując tabletki antykoncepcyjne i nie mając pojęcia o tym brałam je przez kolejny miesiąc. Jakie mogą być tego konsekwencje? Czy oprócz USG mogę wykonać jeszcze jakieś badania, które pomogą wykryć uszkodzenia płodu? Może potraficie mi podać jakąś fachową literaturę na ten temat?

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam, Dorota
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Justy
Nowy użytkownik


Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 2124
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Sty 27, 2003 11:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że nie powinnaś się martwić na zapas. Czytałam o (dwóch) takich przypadkach i dzieci urodziły się zdrowe. No, chyba że stosowałaś Diane 35.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dorotka
Nowy użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2003
Posty: 3

PostWysłany: Pon Sty 27, 2003 6:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na szczęście nie. Stosowałam Trinovum.

Pozdrawiam, Dorotka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
femina
Nowy użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2002
Posty: 183
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto Sty 28, 2003 4:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez obaw. Współczesne tabletki antykoncepcyjne nie powinny zaszkodzić dziecku.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zosia
Nowy użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2002
Posty: 25

PostWysłany: Czw Sty 30, 2003 1:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Droga Dorotko! Bardzo zaniepokoił mnie twój post . Proszę, napisz jak to się stało, że przyjmując tabletki zaszłaś w ciążę. Czy zaistniały jakieś okoliczności sprzyjające zajściu w ciążę (np. wymioty, interakcje z lekami, zapomnienie o tabletce)? Czy też brałaś tabletki wg wskazań i nie było żadnych tego typu zdarzeń. Życzę Ci wszystkiego dobrego i trzymam kciuki za Ciebie i dzidzię!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Medyczne MediWeb.pl -> Ciąża Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Debug: page generation = 0.16359 seconds, sql queries = 4