Za słabe tabletki ??

Myszka84
Nowy użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2003, 22:38

Za słabe tabletki ??

Postautor: Myszka84 » 06 stycznia 2005, 16:44

Czy istnieje taka możliwość by tabletki antykoncepcyjne, Cilest bo takie stosuje od roku były dla mnie za słabe hormonalnie ??
Gdyż w czasie nie zrobienia przerwy 7 dniowej po około tygodniu występuje plamienie/ okres w czasie brania tabletek.
A jeżeli to nie to jest powodem, to co ?

Pozdrawiam

Esmeralda_pl
Nowy użytkownik
Posty: 5601
Rejestracja: 22 stycznia 2003, 18:40

Re: Za słabe tabletki ??

Postautor: Esmeralda_pl » 06 stycznia 2005, 17:03

przy nierobieniu przerwy plamienie może się zdarzyć - nie ma się czym martwić

Myszka84
Nowy użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2003, 22:38

Re: Za słabe tabletki ??

Postautor: Myszka84 » 06 stycznia 2005, 18:11

A gdy występuje miesiączka ?? przy Diane-35 takich objawów nie miałam :dogeys:

villemcia
Nowy użytkownik
Posty: 1711
Rejestracja: 31 lipca 2004, 15:48

Re: Za słabe tabletki ??

Postautor: villemcia » 06 stycznia 2005, 19:40

biorac dwa opakowania pod rzad musisz sie liczyc z tym ze moga pojawic sie plamienia a nawet normalny okres...wtedy poprostu przerwij drugie opakowanie i zrob 7 dniow przerwe...po niej wszystko powinno wrocic do normy

Esmeralda_pl
Nowy użytkownik
Posty: 5601
Rejestracja: 22 stycznia 2003, 18:40

Re: Za słabe tabletki ??

Postautor: Esmeralda_pl » 06 stycznia 2005, 19:40

a jesteś pewna, że to była miesiączka, a nie plamienie?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości