Tramal (zatrucie przedawkowanie) CO ROBIĆ?? (PILNE!!!)

blind
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 25 kwietnia 2004, 21:42

Tramal (zatrucie przedawkowanie) CO ROBIĆ?? (PILNE!!!)

Postautor: blind » 25 kwietnia 2004, 21:55

wczoraj około 20:00 szesnastoletnia dziewczyna zażyła 4 tabletki tramalu (4 x 50 mg, na pusty żełądek) po jakiś 20 min zbladła zawroty głowy ogromna senność, nie zwymiotowała:( dziś jest troche lepiej ale ma silne bule brzucha, które występują zaraz po zażyciu jakiegoś posiłku, jest bardzo osłabiona. Co Robić?? Co sie dzieje?? Jakie Są konsekwencje zazycia takiej ilości tego leku?? prosze o jak najszybszą odp na ten post.

lub jakieś inf na maila blind@mmj.pl

Justy
Nowy użytkownik
Posty: 2153
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 01:00

Re: Tramal (zatrucie przedawkowanie) CO ROBIĆ?? (PILNE!!!)

Postautor: Justy » 25 kwietnia 2004, 22:12

maksymalna dawka dobowa to 400mg. dawka jednorazowa: 100mg. dawka jednorazowa maksymalna: 200mg. w bólach nowotoworowych podaje się większe niz zalecane dawki. odtrutka: nalokon. zostało zażyte 200mg. wczoraj. nie sadzę, żeby w tej chwili był to stan zagrozenia życia, ale do lekarza będzie trzeba pójść. no i dochodzi to tego powód, dla którego zażyto taką porcję- próba samobójcza? narkomania?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości