dziewczynka a moze chlopczyk???

baby24
Nowy użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 10 lipca 2004, 16:14

Re: dziewczynka a moze chlopczyk???

Postautor: baby24 » 07 października 2004, 20:50

dzieki kam , fajna strona...wyszło ze dziewczynka, ale sama tez tak przeczuwam, za tydzien ide do lekarza, to juz 20 tydzien, napewno juz bedzie widac...dam znac co...
pozdrawiam

Esmeralda_pl
Nowy użytkownik
Posty: 3476
Rejestracja: 22 stycznia 2003, 18:40

Re: dziewczynka a moze chlopczyk???

Postautor: Esmeralda_pl » 08 października 2004, 07:20

hihi... zabawa niezła... ale wyszło, że jestem chłopczykiem...

baby24
Nowy użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 10 lipca 2004, 16:14

Re: dziewczynka a moze chlopczyk???

Postautor: baby24 » 24 października 2004, 18:50

wiatm,
stronka troche chyba dla zabawy , bo tydzien temu dowiedzialam sie ze bedziemy miec synka a z tej strony wyszło ze na 76 % bedzie dziewczymka
pozdrawiam

Esmeralda_pl
Nowy użytkownik
Posty: 3476
Rejestracja: 22 stycznia 2003, 18:40

Re: dziewczynka a moze chlopczyk???

Postautor: Esmeralda_pl » 24 października 2004, 19:17

skoro wszystkim wychodzi na odwrót, to znaczy, że wynik będzie odwrotny...
Wychodzi wam dziewczynka- znaczy będzie chłopiec :)

kam
Nowy użytkownik
Posty: 1342
Rejestracja: 16 lipca 2002, 01:00

Re: dziewczynka a moze chlopczyk???

Postautor: kam » 26 października 2004, 22:05

jak juz wczesniej pisalam to bardziej zabawa.
kam

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość